september 29, 2023

Op deze website hebben we al meerdere artikelen geschreven over het belang van reviews en hoe je die op een goede manier verzamelt

Reviews én de reacties daarop van eigenaren hebben veel invloed op het succes van je bedrijf. Als voorbereiding op de workshops die ik in 2024 op de Recreatie Next Level beurs in geef (over je bedrijf laten groeien door reviews) ben ik al wat op Google gaan speuren naar mooie reacties van eigenaren op positieve en negatieve reviews.

Ik ben al heel wat reacties aan het verzamelen en deel in de komende webinar op 12 oktober graag een aantal van de grappigste én de beste reacties met je.

Hoe zou jij reageren op onderstaande review bijvoorbeeld?

Hoe reageren op online reviews?

Bron: Kakhiel.nl

over de auteur

Johanna Oosterbaan

Johanna ondersteunt eigenaren van campings, vakantieparken, B&B, hotels en vakantiewoningen bij het ontvangen van meer gasten via het internet. Zij is zelf eigenaar van een kleine, goedlopende camping. Ook is zij spreker, marketingstrateeg, communicatiewetenschapper en grondlegger van de Gouden Website Methode.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Meer lezen? Check deze artikelen

>