mix van ervaring en kennis

Ik ben Johanna.  

Als online marketing- en communicatiestrateeg én campingeigenaar weet ik wat gastvrijheid en zichtbaarheid doet met je camping.


Mijn missie is dat mensen een fijne vakantie hebben op een plek die bij hen past. Ik wil campingeigenaren graag helpen om dat voor de gasten in orde te maken, zodat precies de juiste gasten op de camping komen. En dat begint op de website en met de marketing.


Ik wil jou helpen om van jouw camping een ware beleving te maken.  
Zodat jij jouw camping authentiek en overtuigend kan presenteren.
En jouw gasten gaan doorvertellen wat zij hebben meegemaakt op jouw camping.


Wie is Johanna?

Na haar studie Toegepaste Communicatie Wetenschappen werkte Johanna 9 jaar als projectmanager, teammanager en communicatieadviseur. Met haar man en zoons  verhuisde ze in 2014 naar het buitengebied van Doetinchem. Hun droomboerderij had een camping in de achtertuin en zo werden zij zonder enige campingervaring onverwachts eigenaar van Camping Toeven. Doordat Johanna een goede website bouwde was de eerst zo slechtlopende minicamping binnen het half jaar zowel in het laag- als in het seizoen volgeboekt.

Om haar heen zag Johanna andere campingeigenaren worstelen met hun online zichtbaarheid. Ze besloot haar baan op te zeggen en naast de camping haar bedrijf CampingBeleving te starten. Dit bedrijf richt zich op de positionering en groei van campings via een succesvolle website en marketing. Inmiddels werkt zij ook aan een opleiding voor campingeigenaren. Daarnaast heeft zij nog een bedrijf. Met GoudenWebsite helpt zij ZZP’ers en MKB in allerlei branches te groeien. In 3 jaar tijd zijn de bedrijven hard gegroeid en werkt Johanna samen met een groeiend team aan het beste resultaat voor haar klanten.

 


Inmiddels ben ik een doorgewinterde ervaringsdeskundige 
op het gebied van bouwen van overtuigende websites, gastvrijheid en campingmarketing.


Ik geniet samen met mijn zoons, man en dieren van het wonen op onze boerderij​.
Ik houd van piano spelen en creatief bezig zijn met mijn jongens.

Én van andere campingeigenaren helpen bij het succesvol maken van hun camping. 

Zo heb ik een training speciaal voor campingeigenaren ontwikkeld.

Met daarin alle stappen die je online kunt maken om je camping zichtbaarder te maken.
En de drempels te verlagen voor bezoekers om bij jou te boeken.
Je krijgt alles in handen wat je nodig hebt om jouw camping optimaal te presenteren.
Maar ik ga nog wat verder. 
De beste strategie is namelijk zinloos als jij bij je oude patronen blijft.
Daarom begin en eindig ik altijd bij jou als campingeigenaar. Waar word jij blij van?
Welke passie heb jij? Welke gasten zie jij graag komen? 
Ben je bereid helemaal voor jouw camping te gaan? 
Zo kun je op de camping een echte beleving creëren, topprestaties leveren en hiervan maximaal genieten.


“Maar wie zegt dat jij dat allemaal zo goed weet?”
Ik heb inmiddels veel ervaring op allerlei vlakken, op mijn camping, thuis en in mijn onderneming.
En ik zie wat er gebeurt als je een goede marketingstrategie hebt.
Dan boek je letterlijk resultaten!
Wil jij die stap ook zetten?


Bekijk dan de marketingtraining voor campingeigenaren. 

 

>