Wie is Johanna?

Na haar studie Toegepaste Communicatie Wetenschappen werkte Johanna 9 jaar als projectmanager, teammanager en communicatieadviseur.

Met haar man en zoons verhuisde ze in 2014 naar het buitengebied van Doetinchem. Hun droomboerderij had een camping in de achtertuin en zo werden zij zonder enige campingervaring onverwachts eigenaar van een camping. Doordat Johanna een goede website bouwde was de eerst zo slechtlopende minicamping binnen het half jaar zowel in het laag- als in het seizoen volgeboekt.

Om haar heen zag Johanna andere campingeigenaren worstelen met hun online zichtbaarheid. Ze besloot haar baan op te zeggen en naast de camping haar bedrijf CampingBeleving te starten. Dit bedrijf richt zich op de positionering en groei van campings via een succesvolle website en marketing. Inmiddels heeft zij al al haar kennis en ervaring in een uitgebreide online training voor campings, vakantieparken, hotels en vakantiewoningen ondergebracht. Ook wordt zij steeds vaker gevraagd om lezingen en workshops te geven, specifiek voor de recreatiebranche. 

Johanna heeft naast haar camping en Campingbeleving nog een bedrijf, 'Gouden Website'. Als grondlegger van de GoudenWebsite methode ondersteunt zij ZZP’ers en MKB met de groei in hun bedrijf.
In 6 jaar tijd zijn de genoemde bedrijven hard gegroeid en werkt Johanna samen met een groeiend team aan het beste resultaat voor haar klanten.

De missie van Johanna


Spreker, auteur

Als online marketing- en communicatiestrateeg én campingeigenaar weet ik wat gastvrijheid en zichtbaarheid doet met je camping. 

Mijn missie is dat mensen een fijne vakantie hebben op een plek die bij hen past. Ik wil campingeigenaren graag helpen om dat voor de gasten in orde te maken, zodat precies de juiste gasten op de camping komen. En dat begint op de website en met de marketing.

Ik wil jou helpen om van jouw camping een ware beleving te maken.  Zodat jij jouw camping authentiek en overtuigend kan presenteren. 
En jouw gasten gaan doorvertellen wat zij hebben meegemaakt op jouw camping.

GOUDEN WEBSITE - LOGO - JOHANNA

Marketingtraining voor de recreatiebranche

Dit is de eerste online marketingtraining voor de recreatiebranche in Nederland die zo compleet is. Niet eerder komen zoveel elementen samen in een uitgebreide training. Misschien denk je dat je overal aan hebt gedacht. Maar voor je gast moet álles kloppen. Eén verkeerde foto, social media bericht of foute reactie op een review kan al zorgen voor veel minder boekingen. Zorg dat je het goed voor elkaar hebt!

>