Wie is Johanna?

Na haar studie Toegepaste Communicatie Wetenschappen werkte Johanna 9 jaar als projectmanager, teammanager en communicatieadviseur.

Met haar man en zoons verhuisde ze in 2014 naar het buitengebied van Doetinchem. Hun droomboerderij had een camping in de achtertuin en zo werden zij zonder enige campingervaring onverwachts eigenaar van een camping. Doordat Johanna een goede website bouwde was de eerst zo slechtlopende minicamping binnen het half jaar zowel in het laag- als in het seizoen volgeboekt.

Om haar heen zag Johanna andere campingeigenaren worstelen met hun online zichtbaarheid. Ze besloot haar baan op te zeggen en naast de camping haar bedrijf CampingBeleving te starten. Dit bedrijf richt zich op de positionering en groei van campings via een succesvolle website en marketing. Inmiddels heeft zij al al haar kennis en ervaring in een uitgebreide online training voor campings, vakantieparken, hotels en vakantiewoningen ondergebracht. Ook wordt zij steeds vaker gevraagd om lezingen en workshops te geven, specifiek voor de recreatiebranche. 

Johanna heeft naast haar camping en Campingbeleving nog een bedrijf, 'Gouden Website'. Als grondlegger van de GoudenWebsite methode ondersteunt zij ZZP’ers en MKB met de groei in hun bedrijf.
In 6 jaar tijd zijn de genoemde bedrijven hard gegroeid en werkt Johanna samen met een groeiend team aan het beste resultaat voor haar klanten.

De missie van Johanna


Spreker, auteur

Als online marketing- en communicatiestrateeg én campingeigenaar weet ik wat gastvrijheid en zichtbaarheid doet met je camping. 

Mijn missie is dat mensen een fijne vakantie hebben op een plek die bij hen past. Ik wil campingeigenaren graag helpen om dat voor de gasten in orde te maken, zodat precies de juiste gasten op de camping komen. En dat begint op de website en met de marketing.

Ik wil jou helpen om van jouw camping een ware beleving te maken.  Zodat jij jouw camping authentiek en overtuigend kan presenteren. 
En jouw gasten gaan doorvertellen wat zij hebben meegemaakt op jouw camping.

GOUDEN WEBSITE - LOGO - JOHANNA

Gratis crisispakket voor ondernemers in de verblijfsrecreatiebranche

Door de coronacrisis is er op dit moment voor campingeigenaren en andere ondernemers in de verblijfsrecreatiebranche veel onzeker.
Wat kun je nu doen om op korte en langere termijn meer gasten naar je bedrijf te trekken? Welke vijf punten zijn op dit moment van cruciaal belang in je informatievoorziening? Met welke scenario’s kun je rekening houden en welk plan van aanpak hoort daarbij? Welke investeringen voor 2021 en verder zijn verstandig? 

In het pakket: 

  • E-book met praktische tips om je marketing en communicate een boost te geven
  • Waardevolle opname van webinar voor campingeigenaren: "Kom sterker uit de coronacrisis"
  • Rapport met alle resultaten van een enquête onder 1240 campinggasten. Denken zij dat kamperen er in de toekomst anders uit gaat zien? 
>