Recreatieondernemers over de samenwerking met Johanna. 

Verbaasd over hoe het er bij jou uitziet!

Begin december hadden wij samen met onze webbouwer een hele leuke en leerzame focusdag bij Johanna. We zijn blij met de eenduidigheid die deze dag voor ons allemaal bracht. We hebben nu een praktisch plan en we zijn al hard bezig met de uitvoering. De begeleiding en samenwerking met Johanna was leuk, persoonlijk en betrokken en de verzorging super! We zijn wel verbaasd over hoe zij haar camping altijd vol heeft, omdat het er toch heel anders uitziet dan bij ons. Dat laat alleen maar zien in onze ogen hoe goed Johanna de website heeft aangepakt om de juiste mensen te krijgen! Wij gaan nu gemotiveerd aan de slag. 

Marketingtraining Campingeigenaren Team Groot besselink

Domein Groot Besselink

Goed overdenken en omschrijven van de doelgroep...

Doordat wij zelf nu campingeigenaren zijn van een slechtlopende camping en jou succesverhaal direct duidelijk werd toen we het lazen, zijn we verder gaan kijken op de website wat je allemaal te bieden hebt. Uiteindelijk de keuze gemaakt voor deze training in de trend van:  wie niet waagt wie niet wint. Alle informatie, verhalen, belevingen van anderen kunnen ons helpen de camping uit het slob te halen. Tot nu toe hebben wij het meeste gehad aan het advies rondom het persoonlijk maken van je website en het goed overdenken en omschrijven van je doelgroep. (Geen makkelijke klus maar is te doen).

Ons gesprek vond ik zeer informatief en deskundig. Ik heb er nu al veel aan gehad (in mijn hoofd) nu nog op de website met ondersteuning van de training en tijd moet dit gaan lukken.

Rina Drost, Blauwstadhoeve

Creatieve oplossing voor álle informatie!

Onze website van onze camping met 130 plaatsen en verhuurchalets was niet meer up to date. Na een zoektocht over het internet ben ik via mond op mond reclame bij jou uitgekomen. Nadat ik je had gesproken had ik geen twijfels of ik met jou wilde werken. Je verhaal was mijn inziens duidelijk. Ik was vol vertrouwen dat het zou uitbouwen tot een mooie duidelijke website. Ik ben heel blij met de website. Het is een mooie en creatieve oplossing geworden voor de vele pagina’s en informatie op mijn website. Iedereen kan nu de informatie vinden die bij hem past. Blijf jezelf en ga zo door. Het is een mooie creatieve website geworden waar iedereen zijn informatie op kan vinden. Ik zou je zeker aanbevelen bij mijn collega campingeigenaren.

Ellen van den Burgh, Midicamping van den Burgh

Website Midicamping

Er komen weer boekingen binnen!

Johanna gaf een lezing over recreatiemarketing en de inhoud daarvan sprak ons aan. We hadden op zich wel een mooie website, maar het was heel rustig met de boekingen. Daarom hebben we Johanna ingeschakeld. De website is nu een week live en er zijn al veel vragen én 4 boekingen van nieuwe gasten binnen gekomen! 

Je merkt echt dat Johanna kijk heeft op marketing en websites. De opzet van de website is mooi rustig en we zijn blij met de foto’s die zijn gemaakt door Barry, uit het team van Johanna. Johanna heeft onze wensen goed overgenomen op de website.

We zijn blij met haar advies om de naam van ons bedrijf en de prijzen eenvoudiger te maken. Daarom hebben we ervoor gekozen om niet drie, maar alle vier de huisjes met een buitenjacuzzi uit te rusten. Het logo is ook mooi geworden. Als we haar bellen, neemt ze eigenlijk altijd wel op. Ze is dus goed bereikbaar. De website was volgens planning binnen enkele weken helemaal klaar. Kortom, wij zijn tevreden. Een aanrader voor alle recreatiebedrijven die meer gasten willen ontvangen!

Herbert (en Jolanda) Beeftink

Website jacuzzihuisjes Weidebosch

Johanna gaf ons het duwtje dat we nodig hadden...

Zelfs de mensen in het dorp praten erover...

"Het aantal gasten op onze camping in Drenthe liep terug. Daarom hebben we Johanna ingeschakeld. We hebben samen nagedacht hoe we onszelf willen presenteren. Daarna heeft Johanna onze website vernieuwd. Ze heeft ons ook geleerd hoe we dat zelf kunnen doen. Vervolgens hebben we binnen één seizoen dubbel zoveel gasten ontvangen! Zelfs de mensen uit het dorp was het opgevallen. Nu moeten we allerlei maatregelen nemen om het grote aantal gasten op te vangen. Wij zijn dus heel erg tevreden!"

Ervaringen vol klantbeleving GoedVertoef

Frank en Sandra, camping GoedVertoef

Website GoedVertoef

Veel meer boekingen door de nieuwe website!

"Na een aantal eigen gemaakte websites voor onze camping heb ik toch besloten dat het tijd werd voor een make-over. En daar heb ik geen moment spijt van gehad! Johanna heeft ons geweldig geholpen. Onze website staat in Google nu vrijwel bovenaan en dankzij de prachtige layout hebben we veel meer boekingen! Ik heb met Hemelvaart zelfs ruim 30 keer “nee” moeten zeggen. Johanna heeft in onze eerste ontmoeting het verhaal over mijn ideeën van de nieuwe website feilloos vertaald in beelden en foto’s en in mijn sfeer de teksten op de pagina’s verwoord. Kortom; hier schrijft een dik tevreden klant!"

Recensie Joke * GoudenWebsite

Joke van Dieren

Website Wiemelinkhof

Dankbaar voor alle nieuwe zeilgasten!

Wat zijn we dankbaar! Je hebt ons veel zelfverzekerder gemaakt in ons bedrijf. We zijn veel weekenden het water op geweest met vele leuke en heel enthousiaste zeilgasten, de laatsten nog op 20 oktober! En al boekingen voor het seizoen 2019, allemaal via jouw Gouden website!

Sa-Sailing klanten gouden website

André en Simone Hut

Sa-sailing.nl

Veel complimenten over onze website!

"Johanna heeft ervoor gezorgd dat onze website voor bezoekers beter te vinden is. Onze gesprekken waren heel ongedwongen en daardoor heel prettig. Johanna heeft snel door wat je wilt en wat je zoekt. We zijn heel erg tevreden met het resultaat en krijgen heel veel complimenten over de website. Ook de vragen die ik naderhand nog had worden zonder problemen en meteen beantwoord, super! Dus ik ben heel blij met de hulp van Johanna en raad haar zeker aan!"

Ervaringen vol klantbeleving Feltsigt

Everlien Janssen

Website Feltsigt

Alle 132 plaatsen van onze camping bezet...

Johanna heeft onze website een make-over gegeven in februari. Wij vonden het vooral belangrijk dat onze website beter gevonden zou worden. En dat mensen op de website een goede indruk zouden krijgen van onze camping. De samenwerking met Johanna begint nu, na drie maanden, echt zijn vruchten af te werpen. We hebben nog niet eerder gehad dat alle 132 plaatsen bezet waren en dat is nu wel het geval. We zien veel nieuwe mensen, die vertellen dat zij ons hebben gevonden via Google. Bijvoorbeeld door te zoeken op ‘camping bij Ootmarsum’ of ‘camping in Twente’. Wij zijn erg tevreden met de samenwerking! Dit jaar hebben we ongeveer 35% meer omzet gedraaid, waar de website zeker aan heeft bijgedragen.

Familie Nijhuis, Camping Dal van de Mosbeek

Website Dal van de Mosbeek

Supermooie website waar sfeer goed in terug komt!

Johanna: Voor Anne-Marie en Eddy maakte ik een nieuwe website voor hun bedrijf. Zij bieden naast het verhuren van safaritenten iets waar ik nog nooit eerder van gehoord had, namelijk koeien knuffelen! Samen met mijn zoons mocht ik het ook ervaren en dat was zo bijzonder! Op de website heb ik de teksten zo herschreven dat dit gevoel terugkomt. De eigenaren van Boerderij Den Branderhorst over hun website: Wij zijn heel erg blij met onze super mooie website!! De sfeer van het boerenleven komt er heel goed in terug.

Gratis crisispakket voor ondernemers in de verblijfsrecreatiebranche

Door de coronacrisis is er op dit moment voor campingeigenaren en andere ondernemers in de verblijfsrecreatiebranche veel onzeker.
Wat kun je nu doen om op korte en langere termijn meer gasten naar je bedrijf te trekken? Welke vijf punten zijn op dit moment van cruciaal belang in je informatievoorziening? Met welke scenario’s kun je rekening houden en welk plan van aanpak hoort daarbij? Welke investeringen voor 2021 en verder zijn verstandig? 

In het pakket:

  • E-book met praktische tips voor je marketing en communicatie
  • Opname van webinar voor campingeigenaren: "Kom sterker uit de coronacrisis"
  • Rapport met alle resultaten van een enquête onder 1240 campinggasten.
    Denken zij dat kamperen er in de toekomst anders uit gaat zien? 
>