.st0{fill:#FFFFFF;}

Dit vinden gasten het belangrijkste op een website 

 februari 27, 2019

By  Johanna Oosterbaan

Beoordelingen van andere gasten

Beoordelingen van andere gasten zijn belangrijk, dat wist ik al wel.
Maar zo belangrijk als uit mijn onderzoek naar voren komt...
Daar sta ik wel van te kijken!
Ik vroeg op een campingbeurs via een enquête aan bezoekers wat zij het belangrijkste vinden op een website.
Welke informatie voor hun doorslaggevend is bij het boeken van een camping.
De uitkomsten van het onderzoek zijn heel verrassend.
Beoordelingen zijn verreweg het belangrijkste bij de keuze voor een camping. Meer dan 50% van de 164 respondenten vindt de aanwezigheid van goede beoordelingen het allerbelangrijkste. Goede beoordelingen zijn nog belangrijker dan goede foto's en een uitgebreide informatie over de camping.
Veel deelnemers aan het onderzoek merken op dat het dan niet gaat om beoordelingen uit het online gastenboek, maar van onafhankelijke platforms, zoals Zoover.

Johanna Oosterbaan


Johanna ondersteunt eigenaren van campings, vakantieparken, B&B, hotels en vakantiewoningen bij het ontvangen van meer gasten via het internet. Zij is zelf eigenaar van een kleine, goedlopende camping. Ook is zij spreker, marketingstrateeg, communicatiewetenschapper en grondlegger van de Gouden Website Methode.

Gratis pakket voor campingeigenaren.

"Kom sterker uit de coronacrisis"

>