Crisispakket voor campingeigenaren en
andere ondernemers uit de verblijfsrecreatie

Hoe trek je in en na deze crisistijd op korte en langere termijn gasten? Hoe pas je je marketing en communicatie daarop aan?
Welke investeringen zijn verstandig? 

Wat kun jij doen met dit crisispakket?

Maak een plan van aanpak voor 2020 en verder

Welke scenario's zien wij voor seizoen 2020 en welk plan van aanpak is bij elk scenario verstandig? Welke 6 trends zijn er in de toerismebranche en welke innovaties en investeringen zijn daarbij verstandig? 

Trek meer gasten naar je camping of bedrijf

De wensen, maar ook de bezwaren en twijfels van je gasten tijdens het boekingsproces zijn veranderd. Je ontvangt praktische tips om je website en social media hier zo goed mogelijk op aan te passen, zodat meer mensen gaan boeken. 

Maak ambassadeurs van je gasten

Tevreden gasten hebben en houden: dat is nu belangrijker dan ooit. We geven je concrete adviezen over hoe je je communicatie en informatievoorziening hiervoor optimaal kunt inzetten. 

Inhoud crisispakket

In dit gratis crisispakket vind je alles dat nodig is om zo goed mogelijk en zelfs sterker uit deze crisis te komen. Hoe kun je ervoor zorgen dat er dit jaar nog zoveel mogelijk gasten arriveren? En dat je volgend jaar misschien nog wel meer winst behaalt dan vóór de crisis?

E-book

E-book met praktische tips om je marketing en je website zó aan te passen, dat je aansluit bij de wensen en de twijfels die je gasten nu hebben.

Video

Een waardevol uur, waarin twee marketeers & campingeigenaren inzicht geven in de huidige markt, hun visie geven op scenario's & trends en advies geven over een gedegen plan van aanpak op korte en lange termijn.

Rapport: wat vinden 1240 campinggasten?

In het rapport de meest opzienbare resultaten: hoe zien de vakantieplannen er nu uit en wat zijn hun verwachtingen voor de toekomst? Zijn zij bereid te betalen voor extra maatregelen? 

Wij zijn wij?

Via de Facebookpagina voor campingeigenaren, die Johanna 6 jaar geleden oprichtte toen zij zelf een camping begon, kwamen Kelly en Johanna met elkaar in contact.

Allebei zijn zij marketeer in de toerismebranche én campingeigenaar.
De vele raakvlakken, kennis van verschillende markten en aanvullende expertises zagen zij als een kans om samen te werken en dit crisispakket te ontwikkelen. 

Kelly de Best

Kelly de best

Research analist
Frankrijk

Kelly is van kleins af aan een rasechte kampeerder. Slechts een paar maanden oud namen haar ouders haar al mee naar de camping. In 2009 verhuisde ze naar het Franse platteland. Ze studeerde af in de communicatie en marketing en werkte o.a. als communicatiemedewerker voor een museum. Nu is ze eigenaar van een camping met Bed & Breakfast, werkt ze op een groot adviesbureau voor toerisme waarbij ze projecten begeleidt in heel Frankrijk en staat ze freelance Nederlandse campingeigenaren bij. Ze heeft veel kennis van het opzetten en runnen van toeristische bedrijven in breedste zin van het woord maar ook de marketingkant is haar zeker niet onbekend.


Johanna Oosterbaan

Johanna oosterbaan

Marketeer & websitebouwer

Nederland


Johanna kampeerde vroeger met haar gezin in een vouwwagen, vrijwel elk jaar gingen zij wandelen in de bergen. Nu woont ze met haar eigen gezin in de Achterhoek en heeft ze zelf een kleine camping. Na haar studie Communicatie Wetenschappen werkte zij 9 jaar als beleidsadviseur en projectmanager gastvrijheid, maar na aankoop van de camping is zij een adviesbureau gestart. 

Nu wordt zij regelmatig ingehuurd voor het geven van strategisch advies, een workshop of een lezing. Daarnaast bouwt ze overtuigende websites samen met haar team en helpt ze ondernemers bij het ontvangen van meer gasten / klanten via het internet.

Praktische online marketing 

Knap gedaan. Praktische algemene online marketing, vertaald naar de huidige werkelijkheid.

Cor

Campingeigenaar in Frankrijk

"

Super professioneel

Dank voor de verhelderende webinar. Jullie zijn super professioneel en ik ga jullie zeker bij mijn netwerk aanbevelen!

Joris Houtman

DIRECTOR NBSO LYON / NL PAYS-BAS

"

Leuke ideeën opgedaan

Hartstikke bedankt! Het was super interessant en leuke ideeën opgedaan. Ook dankzij de andere deelnemers. Bedankt.

Linda

Campingeigenaar in België

"
Webinar recreatie - recensie

Heel verhelderend

Bedankt, was zeer verhelderend en interessant. Het is altijd goed om ook van anderen te horen dat ze dezelfde uitdagingen hebben in tijden van Corona!

Rodrique

Chateau eigenaar in Frankrijk

"

Geweldig leuk gedaan

Super leuk om mee te maken, geweldig leuk ook gedaan, dank voor alles. Door jullie ga ik morgen met Zoom een workshop houden.

Ilse

Campingeigenaar in Nederland

"

Veel gehad aan de tips

Heel erg bedankt voor dit goede initiatief! Veel gehad aan de tips. Ga zo door!

Mirjam

Campingeigenaar in Nederland

"

Download hier je crisispakket

Voornaam

E-mail

Je gegevens zijn veilig bij ons.

Wij werkten samen met o.a.:

Boekingsysteem Stratech logo
Achterhoek Toerisme logo
Profyte logo
Kop Top recreatieondernemers weerribben
Nederlands Business Support Office

Netherlands Business Support Office

>